Cases
Bekijk onze projecten
Productdevelopment
Nautica
Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
Internationale Samenwerkingen
Guardini
Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
Productdevelopment
Twentse Damast
Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
Internationale Samenwerkingen
Rosmarino
Er gaat op de B2B-markt zeker een lichtje branden als het om Lumiz gaat. Voor de consumentenmarkt geldt dat nog niet. Het merk lag eerder vooral op fysieke plekken zoals tuincentra, maar wilde ook online zichtbaar zijn. Daarom kregen wij de opdracht hun bijzondere buitenverlichting ook op online kanalen beschikbaar te maken.
Internationale Samenwerkingen
Vitapur
De Italianen maken hun pasta’s al jaren in Flonal-pannen. Nu de rest van Europa nog! Het Italiaanse pannenmerk schakelde Interloyal in om uit te breiden naar Nederland. We dachten het assortiment uit, zetten de strategie op en startten de online verkoop.
Internationale Samenwerkingen
Flonal
De Italianen maken hun pasta’s al jaren in Flonal-pannen. Nu de rest van Europa nog! Het Italiaanse pannenmerk schakelde Interloyal in om uit te breiden naar Nederland. We dachten het assortiment uit, zetten de strategie op en startten de online verkoop.
Productdevelopment
Ten Cate
Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
B2B naar B2C
Lumiz
Er gaat op de B2B-markt zeker een lichtje branden als het om Lumiz gaat. Voor de consumentenmarkt geldt dat nog niet. Het merk lag eerder vooral op fysieke plekken zoals tuincentra, maar wilde ook online zichtbaar zijn. Daarom kregen wij de opdracht hun bijzondere buitenverlichting ook op online kanalen beschikbaar te maken.
Hey, even brainstormen?
Tikken maar!
Start met online scoren
Heb je een specifieke vraag, ben je benieuwd waar jouw kansen liggen of wil je gewoon even babbelen? We vertellen je graag meer tijdens een kennismakingsgesprek. Vul het contactformulier in, dan hoor je binnen 2 werkdagen van ons. We spreken je snel!