Een stukkie achtergrond
Lumiz

Lumiz valt op met een grote collectie schitterende lampionnen voor in de tuin.
Met het motto ‘color your garden’ maken ze de Nederlandse tuinen
net een tikkie spannender. Niet met één lampion, maar met
een uitgebreid aanbod verschillende modellen, kleuren en designs.
Door ze te mixen en matchen creëer je de sfeer die je zoekt.
Eenvoudig en stijlvol of dromerig duizend-en-een-nacht.

Dropshipment opstarten

Lumiz mist de middelen en het netwerk om B2C te verkopen. Daarom was een samenwerking met Interloyal een logische keuze. Lumiz stuurt producten af naar ons warehouse, waarna wij in samenspraak de rest regelen.

Proces uit handen nemen

We regelen niet alleen de dropshipment, maar nemen ook de contentproductie, prijsstrategie, klantenservice en andere randzaken uit handen. Marketplace Bol.com was het eerste online platform voor Lumiz, daarna werd snel uitgebreid naar meer.

Adviseren over assortiment

Met alle data die voortkomt uit de nieuwe verkopen, adviseren we Lumiz over de rest van hun assortiment. Denk aan goedlopende kleuren, kwaliteitsverbetering en inzichten rondom nieuwe producten. Op die manier zijn we een waardevol verlengstuk van het merk.

Succes uitbreiden naar Europa

In het eerste jaar hebben we mooie verkoopresultaten behaald en vooral een sterke fundering gelegd. Komend jaar verwachten we te gaan knallen in Europa!

Ook online groeien?

  • Een strategische groeipartner
  • Alles rondom online verkopen op één plek geregeld
  • Jij blijft in controle over je merk

In de schijnwerpers
Projecten waar we trots op zijn

Internationale Samenwerkingen

Truelife

Truelife streeft ernaar om producten te leveren die niet alleen technologisch geavanceerd zijn, maar ook intuïtief in gebruik, met een focus op het verbeteren van de dagelijkse levenskwaliteit. Het merk gelooft in het creëren van producten die bijdragen aan een gezonder en comfortabeler leven voor het hele gezin.
Internationale Samenwerkingen

Lauben

Lauben, een merk dat bekend staat om zijn moderne keukenapparatuur, combineert technologische innovatie met gebruiksgemak om elke kookervaring te verbeteren. Lauben streeft ernaar om luxe en comfort naar de keuken te brengen. Onze uitdaging bij Interloyal is om Lauben's merkidentiteit verder te versterken en het merk breder te laden, op de diverse online kanalen in de Benelux.
Internationale Samenwerkingen

Guardini

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.

Samenwerkingen
Dit zijn onze partners

Hey, even brainstormen?

Tikken maar!
Start met online scoren

Heb je een specifieke vraag, ben je benieuwd waar jouw kansen liggen of wil je gewoon even babbelen? We vertellen je graag meer tijdens een kennismakingsgesprek. Vul het contactformulier in, dan hoor je binnen 2 werkdagen van ons. We spreken je snel!