Een stukkie achtergrond
Truelife

Truelife streeft ernaar om producten te leveren die niet alleen technologisch geavanceerd zijn, maar ook intuïtief in gebruik, met een focus op het verbeteren van de dagelijkse levenskwaliteit. Het merk gelooft in het creëren van producten die bijdragen aan een gezonder en comfortabeler leven voor het hele gezin.

Een nieuwe start

Met een indrukwekkend assortiment van gezondheids- en welzijnsproducten, waaronder de geavanceerde babyfoons en persoonlijke gezondheidsmonitoren, wilde Truelife hun bereik in de Benelux uitbreiden en directer met consumenten communiceren. Voor deze missie koos Truelife voor een samenwerking met Interloyal om hun producten effectief op de markt te brengen.

De eerste stappen

De samenwerking begon met een focus op Truelife’s baby-producten, zoals de babyfoons, die geselecteerd werden op basis van een key-word onderzoek dat een groeiende vraag naar deze categorieën aantoonde. Deze producten werden de bouwstenen van onze samenwerking.

Het Proces

Onze strategie was veelomvattend. We startten met het lokaliseren van de content om deze toegankelijk te maken voor de Nederlandse markt. Vervolgens plaatsten we de Truelife-producten op verschillende online marktplaatsen, waarbij we onze kennis van e-commerce en digitale marketing inzetten om de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van het Truelife-assortiment te vergroten.

Het resultaat

De introductie van Truelife-producten op de marktplaatsen werd zeer positief ontvangen. Klanten prezen de kwaliteit, het gebruiksgemak en de innovatieve aspecten van de producten. Deze vroege successen hebben ons gemotiveerd om het assortiment uit te breiden en meer Truelife-producten beschikbaar te stellen voor de consumenten in Nederland en ook België!

Ook online groeien?

  • Een strategische groeipartner
  • Alles rondom online verkopen op één plek geregeld
  • Jij blijft in controle over je merk

In de schijnwerpers
Projecten waar we trots op zijn

Internationale Samenwerkingen

Vitapur

De Italianen maken hun pasta’s al jaren in Flonal-pannen. Nu de rest van Europa nog! Het Italiaanse pannenmerk schakelde Interloyal in om uit te breiden naar Nederland. We dachten het assortiment uit, zetten de strategie op en startten de online verkoop.
Productdevelopment

Ten Cate

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
B2B naar B2C

Lumiz

Er gaat op de B2B-markt zeker een lichtje branden als het om Lumiz gaat. Voor de consumentenmarkt geldt dat nog niet. Het merk lag eerder vooral op fysieke plekken zoals tuincentra, maar wilde ook online zichtbaar zijn. Daarom kregen wij de opdracht hun bijzondere buitenverlichting ook op online kanalen beschikbaar te maken.

Samenwerkingen
Dit zijn onze partners

Hey, even brainstormen?

Tikken maar!
Start met online scoren

Heb je een specifieke vraag, ben je benieuwd waar jouw kansen liggen of wil je gewoon even babbelen? We vertellen je graag meer tijdens een kennismakingsgesprek. Vul het contactformulier in, dan hoor je binnen 2 werkdagen van ons. We spreken je snel!