Grijp je kans
Online versterkt offline

Nieuwe verkoopkanalen, nieuwe doelgroepen en nieuwe prijsstrategieën: de online wereld zit vol kansen. Daar hoeft je offline strategie niet onder te leiden. Sterker nog: online en offline versterken elkaar. Met een goede omnichannelstrategie combineer je verkoopkanalen en communicatiekanalen, zodat je het beste uit beiden haalt.

Tijdens onze samenwerking bundelen we de krachten. Jouw kennis van de fysieke verkoop en onze online ervaring komt samen in een sterke salesstrategie die zorgt voor online groei.

  • Spreek nieuwe doelgroepen aan
  • Ontdek verkoopkanalen
  • Test nieuwe prijsstrategieën

Schaden kortingen mijn merk?

Bijna ieder merk of winkel heeft tegenwoordig wel een kortingsweek of een andere korte stuntperiode. Met Black Friday val je zelfs op als je niets doet. Zolang kortingen tijdelijk zijn, is er niets aan de hand. Met Interloyal houd je grip op je prijzen, maar ruimen we aan het einde van het seizoen wel lekker het magazijn op.

Offline en online, gaat dit wel samen?

Sterker nog, dit gaat hand in hand. Wij respecteren je huidige afspraken en laten je graag zien hoe online en offline kanalen elkaar juist versterken. Een merk van nu kan niet meer zonder online verkoop.

Verlies ik de controle over mijn merk?

Nee, je merk ligt straks niet zomaar overal. Door met één partij samen te werken houd je juist de controle. We richten samen met jou het online landschap in, zodat je precies weet wat er gebeurt.

High five!
Samenwerken met Interloyal

Jouw e-commerce-uitdagingen tackelen? Verbind je aan Interloyal en kies voor een samenwerking waar je op kunt bouwen. Met één partner alles geregeld.

  • Alles rondom e-commerce op één plek
  • Krachten bundelen voor het beste resultaat
  • Uit handen geven zonder controle te verliezen

Maatwerk voor jouw merk

Jij houdt de controle

Heldere werkwijze

Verlengstuk van offline

Unieke online prijsstrategie

Product-ontwikkeling

In de schijnwerpers
Projecten waar we trots op zijn

Internationale Samenwerkingen

Lauben

Lauben, een merk dat bekend staat om zijn moderne keukenapparatuur, combineert technologische innovatie met gebruiksgemak om elke kookervaring te verbeteren. Lauben streeft ernaar om luxe en comfort naar de keuken te brengen. Onze uitdaging bij Interloyal is om Lauben's merkidentiteit verder te versterken en het merk breder te laden, op de diverse online kanalen in de Benelux.
Internationale Samenwerkingen

Guardini

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
Productdevelopment

Twentse Damast

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.

Klaar om de online wereld te veroveren?
Dit doen we nog meer

Netwerk

Als groeipartner gaan we voor duurzame relaties met jouw en met ons netwerk. Relatiebeheer vinden we dan ook ontzettend belangrijk. Het geeft verkoopkanalen vertrouwen om met ons samen te blijven werken. En daar profiteer jij van!

Icon Facturatie

Facturatie

Al die verschillende betalingsafspraken met klanten: gek word je ervan. Je hoofd vol met betalingstermijnen, betalingskortingen, commissies, kickback fees, btw… Die hele papierwinkel nemen we als partner in e-commerce graag van je over. Zo besteed jij je tijd aan wat écht belangrijk is.

Samenwerkingen
Dit zijn onze partners

Hey, even brainstormen?

Tikken maar!
Start met online scoren

Heb je een specifieke vraag, ben je benieuwd waar jouw kansen liggen of wil je gewoon even babbelen? We vertellen je graag meer tijdens een kennismakingsgesprek. Vul het contactformulier in, dan hoor je binnen 2 werkdagen van ons. We spreken je snel!