15 +

blije klanten

Van mooie dromen naar ijzersterke resultaten.

75000 +

verstuurde pakketten

Zo, die teller tikt lekker door!

23 +

verkoopkanalen

Ook voor jou vinden we de beste mix van kanalen.

50 +

gezellige borrels

Reken maar dat we ieder succes vieren.

Title Interloyal

1 + 1 = Interloyal
Krachten bundelen voor succes

Iedereen kan aan de knoppen draaien op online verkoopkanalen, maar er is veel kennis nodig voor echt online succes. Dat weten Ewout en Jelle als gezichten van Interloyal als geen ander. Met ervaring aan de inkoopkant (Ewout) en de verkoopkant (Jelle) bouwden we een jarenlange samenwerking uit tot een compleet nieuw bedrijf.

Met Interloyal spelen we in op de behoefte aan brede e-commercekennis. Wij hebben kennis van de online markt en een groot netwerk, waardoor we producten met verschillende strategieën kunnen verkopen. Als strategische partner kunnen we je alles uit handen nemen. Met samenwerken kom je verder!

Groeien zit in ons DNA
Zo werken we

Wij wijzen je de weg in de wereld van online verkoop. Maar hoe ziet zo’n samenwerking met ons er precies uit?
Daarbij staan teamwork, transparantie en groei centraal. Oh, en gezelligheid natuurlijk. We hebben onze werkwijze even kort voor je samengevat.

We kiezen voor teamwork

Teamwork is dreamwork! Daarom werken we niet voor onze klanten, maar mét onze klanten. We zijn je collega op het gebied van e-commerce. De mix van jouw kennis en onze kennis leidt tot een unieke online succesformule. Het doel? Een langdurige samenwerking waarbij we gaan voor online groei.

We gaan voor groei

Kwalitatieve merken online laten groeien is ons grootste doel en kansen spotten onze tweede natuur. We gaan niet voor snel scoren, maar voor een solide lijn omhoog. Daarom maken we eerst doelstellingen en denken we vervolgens een passende salesstrategie uit. Met focus kom je verder.

We bieden je alles in één

We focussen niet op één onderdeel van online verkopen, maar leveren je een kloppend totaalplaatje. Afhankelijk van de wensen kunnen we alles uit handen nemen. Van het verkoopplan tot de daadwerkelijke verzending.

We zijn lekker duidelijk

Tijdens onze samenwerking geef je werk uit handen, zonder het écht uit handen te geven. Dankzij een transparante werkwijze en heldere communicatie weet je altijd precies wat er speelt. Zo houd je ook online de controle over je merk.

Hey, hallo!
Ontmoet je team

Als je met Interloyal samenwerkt ga je deze vrolijke gezichten nog heel vaak zien.
Vaak krijgen we ook hulp van stagiairs. Zij houden ons lekker jong en scherp!

Algemeen Directeur Ewout

Links, rechts of rechtdoor. Ewout weet altijd precies welke kant we op moeten. Visie en strategie zijn helemaal zijn ding.

  • Icon Linkedin

E-commerce Manager Jelle

Jelle verricht wonderen als het om euro’s gaat. Zeker als je ‘m regelmatig een lekker koffietje voorschotelt.

  • Icon Linkedin

Operations Manager Laura

Het ‘brein’ achter de schermen die met een scherp oog voor detail en passie voor procesverbetering moeiteloos zorgt voor een georganiseerde en efficiënte bedrijfsvoering.

  • Icon Linkedin

Marketplace Manager Marit

Marit tovert iedere productpagina om tot een waar schilderij. Hup, kopen die hap!

  • Icon Linkedin

Stagiair Menno

Menno zorgt voor alle content-matige hoogstandjes. Visueel moet je bij hem zijn.

  • Icon Linkedin

In de schijnwerpers
Projecten waar we trots op zijn

Internationale Samenwerkingen

Lauben

Lauben, een merk dat bekend staat om zijn moderne keukenapparatuur, combineert technologische innovatie met gebruiksgemak om elke kookervaring te verbeteren. Lauben streeft ernaar om luxe en comfort naar de keuken te brengen. Onze uitdaging bij Interloyal is om Lauben's merkidentiteit verder te versterken en het merk breder te laden, op de diverse online kanalen in de Benelux.
Internationale Samenwerkingen

Guardini

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.
Productdevelopment

Twentse Damast

Werk hard, slaap zacht. Met dat idee zorgt Ten Cate al jaren voor een fijne slaapplek waar luxe bovenaan staat. Dat doen ze in fysieke winkels, maar ook op verschillende online kanalen. Aan Interloyal de uitdaging om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het merk nog breder te laden.

Samenwerkingen
Dit zijn onze partners

Hey, even brainstormen?

Tikken maar!
Start met online scoren

Heb je een specifieke vraag, ben je benieuwd waar jouw kansen liggen of wil je gewoon even babbelen? We vertellen je graag meer tijdens een kennismakingsgesprek. Vul het contactformulier in, dan hoor je binnen 2 werkdagen van ons. We spreken je snel!